Follow on Bloglovin

zaterdag 14 maart 2015

Sensitive firming night cream van Ziaja

Ik kan lang niet alle crèmes gebruiken omdat mijn huid gevoelig is met vette delen en regelmatig puistjes. Een lastige gemengde huid want waar ik voor mijn droge gevoelige delen een rijke crème nodig heb is die vaak te vet voor mijn onzuivere delen. Twee verschillende crèmes smeren op die verschillende delen daar heb ik het geduld niet voor dus zoek ik altijd weer een crème die niet al te vet is en toch verzorgend waar ik zo min mogelijk puistjes van krijg. Het liefste met hyaluronzuur. Want mijn huid is ook vochtarm.
Deze eigenschappen vond ik in de Sensitive firming night cream van Ziaja.



































Ik was al een lange tijd fan van de sensitive soothing day cream van Ziaja en voornamelijk omdat ik er geen puistjes van krijg terwijl er factor 20 in zit! Ik gebruikte in de zomer altijd factor 30 of 50 maar daar kreeg ik ook altijd puistjes van. Heel jammer want met een hoge factor bescherm je je huid enorm goed tegen rimpels en pigment vlekjes. Maar puistjes waren ook geen optie dus ik moest er iets op verzinnen. En dat was de day cream met factor 20. Toch redelijk goed beschermt tegen de zon maar zonder extra puistjes. En eigenlijk omdat deze mij zo goed beviel heb ik de night cream ervan meegenomen.








Hij heeft een vrij vloeibare gemakkelijk uitsmeerbare textuur en hij trekt enorm snel in. Hij is absoluut niet vettig en ik krijg er geen puistjes of vetophopingen van. Voor mij dus perfect.En hij doet qua voeding ook genoeg al zal hij niet helemaal anti-aging werken want daar is hij niet rijk genoeg voor. Hij bevat 0% siliconen ,0%minerale olie en 0% parfum en is dus heel geschikt voor de gevoelige huid. Er staat op dat hij verstevigend (firming) zou werken maar ik merk daar niet veel van. Misschien op lange termijn. Maar ik ben tot nu toe tevreden. Je koopt hem bij Ziaja in Den Haag of online voor 6.99 voor 50 ml.

Heb jij ook zo snel last van puistjes wanneer je een te rijke crème gebruikt?

Liefs,

Klaartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten