Follow on Bloglovin

woensdag 8 oktober 2014

Sally Hanssen Miracle Gellak: Pink Cadillaquer

Drie blogposten geleden plaatste ik het artikel over de Miracle Gellak van Sally Hansen.
Daar reviewde ik de groen/beige kleur Camu queen. Ik beloofde de andere lak die ik kocht later te reviewen. Dus bij deze! Ik presenteer u Pink Cadillaquer :)







































Ik heb in mijn review van dezelfde lak in camo queen al meer verteld over de lak en het gebruik . Ik zou in herhaling vallen wanneer ik dat nu weer zou doen dus houd ik het bij het gebruik. Je gebruikt geen basecoat. Brengt twee laagjes aan. Je maakt het af met de topcoat en je laat het lang genoeg drogen. Je hebt geen lamp nodig!!!! En het gaat er gemakkelijk af met remover, met of zonder aceton.

Er waren zoveel kleuren tinten roze dat ik echt moest kiezen uit tinten die heel dicht bij elkaar liggen. De ene wat zachter, de ander naar het koraal toe, een barbieroze, een prinsessen roze...........ga zo maar door. Ik ging voor een knalroze. Net zoals bij al de Miracle gel lakjes is het belangrijk om de bijbehorende topcoat te gebruiken om het uithardingsproces te volbrengen.



















































































































Wat me opvalt is dat de topcoat heel vloeibaar is. Een contrast met de aardig romige gellak.
Wanneer je netjes hebt aangebracht en het lang genoeg hebt laten drogen, zit het als een huis. Gemiddeld 6 dagen zonder enige chip bij mij!

































Op de foto zie je de weerspiegeling van het licht op mijn nagels, niet te verwarren met chips of beschadigingen;). Ik vind de kleur anders op de nagels dan in het flesje. Het neigt iets wat naar lila te gaan dan alleen in de roze nuance te blijven.



























































Ik ben zo happy met mijn miraclelakjes! Ze blijven zo lekker lang mooi zitten.
Zou best graag meerdere kleuren hebben. Maar ze zijn prijzig helaas.
11.99 per stuk. gelukkig kon ik deze lak nog met 40 % korting halen.

Welke kleuren zouden jullie kiezen wanneer jullie er twee zouden mogen kiezen?

Liefs,

Klaartje.

3 opmerkingen: