Follow on Bloglovin

zaterdag 6 juni 2015

NOTD Kartell Collistar gel effect in: Lilla Maui 554

Bij Ici Paris krijg je nu bij aankoop van twee nagellakjes en/of lipglossjes en lipsticks de derde gratis. Ik had al een tijdje een kleurtje op het oog en nu heb ik dus twee lakjes gekocht en de derde voor niets. Vandaag laat ik Lilla Maui zien. Een heel mooi fris en zomers kleurtje.




Ik ben echt te spreken over de nagellakken van Collistar. Voornamelijk omdat ze lang blijven zitten en om de glans. Maar ook de super mooie kleuren. Heel variƫrend van roze tot blauw.
Met aanbrengen moet je er op letten dat je niet te dik lakt want dan kan de lak stroperig zijn. Maar dunne laagjes gaat prima en meestal heb je dan aan twee laagjes genoeg.






































Het flesje ziet er schattig uit. Ik vind sowieso dat Collistar mooie verpakkingen heeft.






































Deze kleur laat ook echt je handen bruiner lijken. Hij doet me aan mooie roze bloemen denken. Wat me ook opvalt is dat hij bij veel kleding past. En voor wat het waard is: ik krijg met dit soort roze tinten altijd complimentjes over mijn nagels.

























Ik vind de naam niet helemaal passen want lilla is toch echt veel blauwer en neigt richting paars. Dit is duidelijk roze. Beetje fuchsia.






































Conclusie

Erg fan van de kleur die mijn huid bruiner laat lijken. Dekt goed en glanst prachtig. Enige minpuntje is de stroperigheid wanneer je hem te dik aanbrengt.Er zit 6 ml in en normaal betaal je per lakje 7.75 euro. Nu had ik drie Collistar lakjes voor 15.50 euro. Leuk toch?!

Van welke kleur heb jij de meeste lakjes?

Liefs

Klaartje
























































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten