Follow on Bloglovin

maandag 1 juni 2015

De No Make-up Tag

Vandaag heb ik voor jullie de No Make-up Tag. Omdat ik een Beautyblog heb wil dat nog niet zeggen dat ik elke dag mijn gezicht helemaal vol smeer. Eerlijk gezegd vind ik het heel fijn om geen make-up op te hebben. Zeker in de zomer. Zodat ik gewoon lekker met SPF kan smeren en ik het er s'avonds niet meer hoef af te halen wanneer ik al bijna in slaap val. Maar ik vind het ook mooi en ik vind het leuk om te doen omdat het wel degelijk een verschil maakt. In deze tag meer hierover!




Hier heb ik geen make-up op.




De No Make -up Tag

1: Draag je vaker wel of geen make-up?

Ik draag net zo vaak geen make-up als wel. Ik kan er echt van genieten wanneer ik me mooi opmaak en er duidelijk beter uit zie. Het geeft me meer zelfvertrouwen. Maar zoals ik al zei ik vind het irritant om het er weer af te halen s'avonds en het kost tijd om het aan te brengen s'ochtends. En het is goed om je huid af en toe te laten ademen.

2: Noem een make-up product waar je niet zonder kan.

Ik twijfel tussen mascara en wenkbrauwpotlood. Met beide laat je je ogen meer spreken. Ik denk dat ik dan toch voor een wenkbrauwpotlood of dergelijk product ga.

3: Noem een make-up product waar je wel zonder kan.

Eyeliner gebruik ik eigenlijk nooit. Dat heb ik wel jaren gedaan maar ik vind een donkerbruin oogpotlood momenteel mooier. Zachter, natuurlijker en het brengt gemakkelijker aan. Een wing kan ik al helemaal niet maken. Dus ik zou zonder eyeliner kunnen.

4: Voel je je zelfverzekerd zonder make-up?

Ja ik voel me dan gewoon ok. Mijn huid is de laatste tijd goed en zeker wanneer ik een beetje bruin ben door de zon vind ik mezelf prima zonder make-up. Wat ik wel jammer vind is wanneer iemand zegt:" je moet een beetje make-up op doen". Dan denk ik "waarom zeg je zoiets tegen iemand?!" Aan de andere kant krijg ik ook vaak complimentjes dat ik mij mooi opmaak. Dat is dan wel weer leuk.

Hier heb ik wel make-up op


5: Welk gedeelte van je gezicht vind je het mooiste?

Altijd de ogen. Bij iedereen. Ik vind ogen prachtig. Er zijn zoveel kleuren en je ziet aan de uitdrukking hoe mensen zich voelen. Daarom vind ik mascara ook zo mooi. Omdat het de kleur van de ogen laat spreken. Mijn ogen zijn blauwgroen en ik ben er tevreden mee. Mijn wimpers zijn lang en de vorm vind ik ook ok.



6: Waar ga jij niet zonder make-up naartoe?

Belangrijke afspraken en wanneer ik uit ga naar de stad. Dan wil ik er gewoon op mijn best uitzien zodat ik me zelfverzekerder voel. Ook wanneer ik iemand ga ontmoeten die ik heel lang niet gezien heb vind ik het leuk om te horen " wat zie je er goed uit!, Jij bent ook niets veranderd ". :)

7: Waar ga jij wel zonder make-up naartoe?

Wanneer het zo uitkomt ga ik overal zonder make-up naartoe. Het is niet zo dat ik het persé nodig heb. Maar in sommige gevallen vind ik het fijner. Maar ik ga vaak naar mijn schoonouders zonder make-up en mijn vriend en familie en vrienden. Dus eigenlijk overal.

8: Mag iedereen jou zonder make-up zien?

In principe wel maar vaak voel ik me wel lekkerder met make-up op.

9: Dilemma: Een week geen make-up of je make-up een week door je vriend laten doen?

Simpel: Een week geen make-up! Haha.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. In de comments kun je een vraag of opmerking achter laten.

Veel liefs

Klaartje

2 opmerkingen: