Follow on Bloglovin

donderdag 20 november 2014

Happy Hands hydrating hand lotion van Rituals


Ik verslint handcrèmes. Ik wil geen oude handen krijgen en vind het leuk om iedere keer een andere uit te proberen. We ontvingen in de Prettybox deze lekkere handcrème van Rituals en die heb ik getest.































De verpakking is al positief! En dat is wat Rituals uit wil stralen met deze tube. Lekker fel metallic oranje met blaadjes erop. Het ziet er een beetje oosters uit. De tube is ook van stevig materiaal, de dop opent prima en lekt niet. Ik moet zeggen; petje af voor dit ontwerp.






















































































Er zit 75 ml in wat normaal is. De geur is fris en fruitig vanwege de mandarijn en mint die er in zit. De mint ruik je nauwelijks, de mandarijn wel. Het is een vrij dikke crème die in het begin vettig aanvoelt maar vervolgens snel intrekt. Dat is het punt waarop ik een handcrème
beoordeel. Ik heb geen zin om met vette handen te lopen, waardoor alles wat je aanraakt  vet wordt. Maar dit is niet het geval.
































Geen plakkerige vingers maar zachte handen. Ik vind hem fijn. Ik ben normaal gesproken niet weg van de geur van mandarijntjes maar dit is ok. Hij hydrateert voldoende en trekt snel in. Hij is verkrijgbaar bij Rituals voor 8.50 euro.

Gebruik jij handcrème/ lotion?

Liefs,

Klaartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten