Follow on Bloglovin

woensdag 29 oktober 2014

Federico Mahora Long lasting automatic eye pencil in Decadence Black

Vorige week heb ik een presentatie bijgewoond van FM ofwel Federico Mahora,
Een voor mij daarvoor nog onbekend Pools merk wat o.a cosmetica aanbied. Het zag er allemaal heel verzorgt uit en de verhalen waren veelbelovend. Ik kocht enkele dingen, wil je alvast één review zien van wat ik kocht, lees dan lekker verder.


















Federico Mahora is een Pools dierproefvrij merk dat ooit is opgericht om hoogwaardige producten voor armere mensen betaalbaar te maken. Het zijn zeer zeker luxe producten
van goede kwaliteit maar echt goedkoop vind ik het niet. Maar kwa prijs en kwaliteitsverhouding vind ik het heel betaalbaar. Wat ik mooi vind is dat 1% van de winst naar scholing gaat voor kinderen in de derde wereld landen. De prijzen zijn goedkoper omdat de enige reclame die ze maken  mond op mond reclame is. Ik kocht een zwart oogpotlood, een roze oogschaduw en een oogcrème. Het oogpotlood review ik eerst en in de volgende twee artikelen, de oogschaduw en de oogcrème.



























































Ik vind de verpakking helemaal prima. Stevig en stijlvol.






























Het is zo'n potlood in een hulsje die je omhoog draait. Ik vind dat persoonlijk heel fijn werken en het is tevens een reden waarom ik dit potlood kocht. 






























Het potlood is precies zacht genoeg om een lijntje te zetten zonder dat je hard hoeft te drukken. Het belooft een velvet -smooth finish te hebben en water en smudgeproof te zijn.






























Aan de achterkant van het potlood zit een puntenslijpertje. Een heel klein , stevig dingetje wat zijn werk prima doet. Dit hebben de meeste van deze potloden niet.































Het pigment is goed.Mooi diep zwart.






























Het potlood bevat bijenwas en is maar liefst 36 maanden houdbaar. Dan is hij bij mij allang op! Deze ga ik zeker heel veel gebruiken! Hij is te koop bij de distributeurs van Federico Mahora voor 6.00 euro.

Ben je benieuwd naar mijn andere producten van Federico Mahora; houdt dan mijn volgende artikelen in de gaten.

Gebruik jij een eyeliner of een oogpotlood voor je zwarte lijntje?

Liefs,


Klaartje.


2 opmerkingen:

  1. Heb vandaag een eyeliner soft pen van de Hema gekocht. Die is wel fijn maar moet nog een beetje oefenen ;) -xxx- Je nichtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eyeliner is ook heel mooi. En die pennen zijn heel handig. xxx

      Verwijderen