Follow on Bloglovin

zondag 28 september 2014

Rouge Eclat Satin Finish Age-Defying Lipstick : Woodrose.

De laatste tijd ben ik gek op lipsticks. Ik ben er achter gekomen dat de kleuren die ik mooi vond/ vind, niet de kleuren zijn die mij goed staan. Ik viel altijd op zachtroze en nude tinten en dat vind ik nog steeds hele mooie kleuren. Maar ze maken mij flets. Mijn lippen smelten samen met de kleur van mijn gezicht en ik krijg een grauwe look.
Benieuwd naar wat mij wel staat, en de lipstick die ik gekocht heb, lees dan gauw verder.


























Bij Ici Paris is momenteel een actie waarbij je bij aankoop van twee lipsticks 40% korting krijgt. Die kon ik niet aan me voorbij laten gaan.
In de winkel heb ik een aantal lipsticks geprobeerd en weer bleek dat de zachte nude tinten mij niet staan. Ik wist dat koraalrood mij staat maar daar heb ik er al twee van dus ik wilde nu een roze. Ik wilde ook een zachte. Dat als je met je lippen over elkaar gaat het voelt alsof je een balm op hebt. Het werd de Rouge Eclat Satin Finish Age-Defying Lipstick van Clarins in de kleur 13 Woodrose!



























Hij zit in een rood doosje met witte letters waar Clarins bekend om staat.
Er zit 3 g in. De stick is wat aan de dunne kant en dat vind ik jammer. Hierdoor heb je sneller het gevoel dat hij kan afbreken tijdens het aanbrengen.


















































































































































Je ziet het is echt roze maar net geen node, het is een warmere tint.


Wil je deze lippenstift kopen of in een andere mooie kleur dan kan dat bij Ici Paris en op dit moment is er dus een actie bij aankoop van twee lipsticks 40% korting.
Dan is hij geen 24 euro maar 14.40 euro.
Kijk dan wordt het leuk:)

Welke tint staat jou het beste?

Liefs,

Klaartje
















khgc utrdutrdjtrx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten