Follow on Bloglovin

zondag 6 juli 2014

Mijn parfum stash


Vandaag lijkt het me leuk om jullie mijn parfum stash te laten zien. Het gaat om vier    heerlijke geuren; DKNY Be Delicious van Donna Karan, Down Town van Calvin Klein
Tendre Jasmin van Yves Rocher en Verveine van l,Occitane. Twee zachte en twee frisse geuren. Zijn jullie benieuwd; lees dan verder:)




Mijn stash is klein maar dat heb ik bewust zo. Ik doe ten eerste altijd twee tot drie jaar met een flesje en ik vind parfum duur. Ik bewaar ze altijd in de verpakking zodat er geen zonlicht bij kan komen en daardoor blijven ze heel lang goed. Ik draag ook niet iedere dag een geurtje maar wel bijna;).   





Als eerste DKNY het appeltje. Deze frisse appel geur heeft voor mij een mooie herinnering; ik kocht hem toen ik mijn huidige vriend net ontmoet had en helemaal in love was. Het is een heldere, jeugdige energieke geur . Hij kan wel voor sommige mensen overweldigend zijn wanneer je teveel op doet. Houdt het dus altijd subtiel. Less is more. Er zitten noten in van appel, grapefruit en violet.































Dan mijn grote favoriet van dit moment! Down Town van Calvin Klein. Wat een lekkere zachte geur. Ik ben normaal meer van de citrus luchtjes maar ik was direct verliefd op deze geur. Hij heeft een topnoot van o.a sukadecitroen( toch een beetje citrus) en een basisnoot van o.a fluweelzachte muskus. Dat maakt hem fris en houtig tegelijk. Een echte urban geur. Beetje stoer wel.



En Tendre Jasmin eau de parfum van Yves Rocher . Ik houd van Jasmijn geuren maar niet als ze te zwaar zijn. En deze variant is heel, heel zacht. En zalige vrouwelijke, bloemige geur in een heel mooi flesje! Topnoten als jasmijn, citroen mandarijn en sinaasappel .Dat wist ik dus ook niet. Weer citrus, mijn voorkeur dus.

  











En als laatste mijn Verveine Eau de toilette. Frisser dan dit kan je het niet krijgen. Je ruikt bijna puur citroensap. Zoals jullie misschien wel gelezen hebben in mij post over Verveine  ben ik echt gek op deze geur. Hij doet me direct aan Frankrijk denken waar ik de geur ontdekte en ik voel me super fris wanneer ik deze op heb. Een echte aanrader voor citrus fans.

Al deze geuren zijn momenteel nog verkrijgbaar.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Wat zijn jullie favorieten uit jullie parfum stash?

Liefs,

Klaartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten