Follow on Bloglovin

donderdag 10 juli 2014

Deze maskertjes zijn echte vitamine bommetjes. Ze bevatten druif, tomaat, sinaasappel en granaatappel extracten. Vitaminen zijn goed voor je huid zowel van binnen als van buiten.
Ik slik iedere dag een hoog geconcentreerd vitamine C tablet. Het zou goed zijn voor de opbouw van collageen. Maar vitamine in crème is een echte rimpelremmer. Het wordt niet voor niets veel in crèmes tegen huidveroudering verwerkt. En nu zit het dus ook in deze maskertjes. Bedoeld om de vermoeide huid een oppepper te geven. In ieder oranje sachetje zit één crème masker precies genoeg voor 1 keer.
























Belofte



Het geeft de huid een stralende heldere teint. De huid is zichtbaar gladder en zachter en voelt comfortabel aan. Het zorgt ervoor dat je huid eruit ziet alsof je een rustig weekend achter de rug hebt.


















.

Substantie


De substantie vind ik te melkachtig. Wat mij betreft mag de textuur van een masker stevig zijn, dan blijft hij goed plakken. Doordat dit masker te vloeibaar is blijft een deel op je handen zitten en dat vind ik zonde.































Het gebruik



Je brengt het aan op een perfect gereinigd gezicht, behalve op de huid rond je ogen. Je laat het 10 minuten zitten en neemt het af met een vochtig wattenschijfje. Niet afspoelen.
Ik voel het meteen al tintelen en dat betekent dat het al werkt. Tinteling lijkt op irritatie maar het hoeft dus niet altijd slecht te zijn. Wanneer je huid reageert op een crème wil dat zeggen dat de cellen geactiveerd worden en bij dit masker is dat dus het geval. Wel fijn om te
merken dat het doet wat het belooft.































Resultaat



Nadat ik het eraf heb gehaald ziet mijn huid er wat rozig uit. Om nou te zeggen echt duidelijk verschil zie ik niet. Ik voel wel dat het mijn huid verfrist heeft en wat verstevigd.
Toch nadat er wat uren verstreken zijn ziet mijn huid er stralender uit. Frisser en zacht.































Conclusie


Voor wie vermoeidheidstrekken in het gezicht heeft is het ideaal. Het doet precies wat het belooft. Ik heb het met hoge korting kunnen bemachtigen en ben er erg blij mee.


Pluspunten


Ruikt lekker fris naar sinaasappel
helpt tegen vermoeidheid in het gezicht



Minpunten


De substantie is te melkachtig voor een masker
Vrij prijzig, omgerekend 4.30 per maskertje (8 stuks)
(wanneer je de vraagprijs ervoor hebt betaald)



Heb jij een favoriet masker? En welke is dat?


Liefs,


Klaartje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten