Follow on Bloglovin

donderdag 12 juni 2014

Blije nagelriemen met Sally Hansen cuticle rehab

Twee maanden geleden was ik aan het oefenen met fotograferen voor mijn blog.
Ik maakte foto's van nagellak swatches.Toen ik een foto op de computer bekeek
riepen mijn nagelriemen letterlijk "help","wij willen zo niet op je blog!"
Zie waarom.

Voor gebruik
                                                                                                                                                                              






































Need I say more?!

Beloften

Sally Hansen belooft gezondere zachtere nagelriemen en glanzende nagels.
Het zou droge en kapotte nagelriemen herstellen. Er zit een gelly-achtig
crempje in wat echt heel lekker ruikt naar appeltjes.
Het bevat o.a: vitamine E, avocado olie en jasmijn en roos extracten.
deze zijn allen voedend en vochtinbrengend.
Ik zie tussen de ingredienten wel minerale olie staan maar voor op mijn nagels
vind ik dat niet zo'n probleem.

De verpakking













De applicatie





Dit werkt heel gemakkelijk en snel.

Mijn bevindingen

De applicator is super handig. Binnen no time zit de gel op al je nagels en nagelriemen.
Dan masseer je het in. Je vingers zijn dan wel vettig.
  

 Halverwege                                                                                                







Saila

Saila's nageltjes zitten gedeeltelijk verstopt onder plukken haar.
Dit heeft ze aan haar Noorse boskat genen te danken.
Dit hebben ze om hun pootjes warm te houden in de Noorse kou.




Ik ben er blij mee maar mijn tubetje is nog niet leeg dus ik houd het nog even vol,en ga ervan uit dat het nog meer verbeterd. Het is 24 maanden houdbaar.

Pluspunten

De handige apllicator.
De lekkere appeltjes geur.
Het doet van het belooft.

Minpunten

Het was beter geweest wanneer er geen minerale olie in zou zitten.
De prijs is even pittig.

Te koop bij Douglas en Ici Paris voor: 8,99 euro.

Hebben jullie ook een wonder middeltje of maniertje waarmee jullie je nagelriemen mooi krijgen?
Laat me weten in de comments.

Liefs,
Klaartje.

















 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten