Follow on Bloglovin

zondag 24 mei 2015

Bobbi Brown Calypso Cheek Palette

Jaren lang gebruikte ik dezelfde blush. Altijd lichtroze. Wanneer mijn kleur uit de collectie was, zocht ik precies zo'n tint van een ander merk. Maar dat begon saai te worden en ik wilde wat meer keuze. Bij douglas stonden de cheek paletten van Bobbi Brown op de counter en ik was opslag verliefd. Deze ga ik vandaag voor jullie reviewen.







Dit is tevens mijn eerste product van Bobbi Brown. Niet dat ik het geen mooi merk vindt maar het kwam er gewoon niet van. Tevens omdat het bij ons niet verkocht werd. Ik vind het mooi verpakt, zwart met witte letters. Een merk met klasse.





























Maar het is natuurlijk de inhoud waar ik hem voor gekocht heb. Zulke mooie kleuren.

























































Het Calypso palette bevat drie kleuren: Pretty Coral(blush), Calypso(highlighter) en Coral Sugar(blush). Ik viel op Pretty Coral maar de andere twee zijn minstens zo mooi.

































Pretty Coral is meer koraal en Coral Sugar meer roze. Calypso is champagnekleurig. En staat prachtig bij de twee blushes.



 Pretty Coral


Calypso 


 Coral Sugar


Swatches







Op deze eerste foto heb ik Pretty Coral op.







































Een hele frisse, sprekende tint.


Op de tweede foto heb ik Pretty Coral op met Calypso daar overheen.







































Dit geeft precies die mooie glos waar we naar op zoek zijn. Hele mooie combi.


Op de derde en vierde foto heb ik alleen Coral Sugar op.








































Deze is zachter en lieflijker. Iets meer natuurlijk.








































Hierboven zie je hem nog iets beter.



Op de laatste foto heb ik Coral Sugar op met daar overheen Calypso.









































Dit is mijn favoriete combi. Ik vind hem vooral een gezonde glow geven.

Conclusie

Echt een heel mooi palette. De kleuren spreken en zijn op te bouwen. Ze zijn heel erg gepigmenteerd dus je moet voorzichtig zijn. Ik ben er echt verliefd op. Alledrie de kleuren zijn perfect en ook samen. De kwaliteit van het doosje is ook erg goed. Hij opent en sluit prima. Als ik een favoriet mag kiezen, kies ik voor Coral Sugar. Maar het volledige doosje is geweldig. Te koop bij Douglas. Het Calypso Palette bevat 11,35 gram.

Welke vind jij het beste staan?

Liefs

klaartje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten