Follow on Bloglovin

maandag 20 april 2015

NOTD Collistar Iris delicata 557+ Anny topcoat 6 in 1 950

Het is volop lente. De terrasjes zitten vol en er is weer wat meer kleur te bespeuren in de make-up en outfits van ons mensen. Ook de knoppen van de bloemen en bomen komen uit. Wat is dit toch een mooi seizoen. Als het maar geen 30 graden wordt want dan ben ik weg.(naar mijn slaapkamer met airco, mijn nagels aan het lakken;). Deze keer een mooie lavendel kleur. Die best aardig fel is en opvalt op een niet dominante wijze. Kijk je snel mee...































Ten eerste heb ik een nieuwe topcoat. Ik had hiervoor de Rapid Dry van OPI maar die was na een jaar al helemaal stroperig en ik kan hem niet meer gebruiken. Van Anny wist ik dat de nagellakken mooi zijn en lang blijven zitten dus ik ging voor de 6 in 1 topcoat van dit fijne merk.









































Deze topcoat is multifunctioneel. Zoals de naam al verklapt is zijn het 6 werkingen in 1 lak.
Het is een ridgefiller dus hij lost oneffenheden op. Het is een nagelverharder, dus verstevigd. Dan is het ook nog een basecoat dus die hoef je ook niet meer aan te schaffen. Uiteraard is het ook een topcoat dat spreekt voor zich. Maar hij geeft een prachtig hoogglans effect en hij is sneldrogend! Wat wil een nagellakkende vrouw nog meer.....































De Collistar nagellak heeft geeft gellac effect. Ik vind het prima. Hij lakt gemakkelijk en in twee laagjes is hij volledig dekkend. Een mooie glans, helemaal in combinatie met de Anny topcoat!






Ik vind het gellak effect wel erg goed. Hij blijft goed zitten, niet perfect. De lak is vrij zacht en ik zie al gauw kleine beschadigingen. Maar anderen zien dit totaal niet. 








































Conclusie

Ik houd toch wel van de gellakjes van Collistar. Dekt goed en de kleuren zijn zoet en fris.
Deze tint is wellicht iets te koel voor mij maar voor wie daar van houdt is hij prachtig. De topcoat vind ik top. Droogt snel en heeft maar liefst 6 werkingen in 1 coating. Voor 12.95 haal je hem bij Douglas. De Collistar lakjes koop je bij Ici Paris voor 6.98 en ze hebben talloze kleurtjes. Ik zou zeggen: "lakse"!

Nu moeten ze nog een lak ontwikkelen die heeeeel lang houdt en iedere week vanzelf van kleur verandert!!!! Ja dat zou handig zijn zeg.

Liefs

Klaartje
















2 opmerkingen:

  1. Mooi, lief kleurtje van Collistar. Ik heb wel make-up van dit merk maar nog nooit een lakje geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen