Follow on Bloglovin

vrijdag 3 april 2015

Complete Salon Manicure met Sally Hansen in 547 Peach of Cake

Vandaag een mini review en mijn NOTD van een prachtige koraal peachy kleur! Wat ben ik verliefd op deze zonnige, frisse, opvallende lente en zomerse lak! Ik kreeg zelfs een compliment van mijn lieve schoonvader. Hoe vind je dat?! Ik ben al fan van alle koraal tinten sinds ik 14 jaar was en bewust om mijn uiterlijk ging geven. Het grappige is dat het een trent gaat worden. Je ziet al veel kleding in deze tinten en ik heb er zelfs een oogschaduw duo van  met donkerpaars. Heel gaaf. Het zal me niets verbazen wanneer koraal tinten zeer populair worden dit voorjaar en van de zomer. Kijk je mee naar mijn favoriete lakje?





Ik kan meteen al zeggen dat dit, wat  kleur betreft, mijn favoriete lakje is. Hij is opvallend doch subtiel want perzik koraal is geen heftige kleur. Maar hij valt toch op en dat vind ik zo gaaf. Je handen lijken wel 3 tinten bruiner en ja krijgt gelijk zin in een drankje op een terrasje. 



































Hij brengt gemakkelijk aan met het bredere kwastje. Je hebt maar één laagje nodig , wil je de kleur intenser, dan twee. De lak droogt snel op en zonder topcoat geeft hij een mooie glans. Op de foto's heb ik geen topcoat gebruikt. Want die zit al in de lak zelf.


Ik moet wel zeggen dat de kleur in het echt iets lichter is dan op de foto. Mooier. Meer zoals in het flesje. Daarin komt de kleur wel goed naar voren op de foto. En krijg je niet spontaan zin in een meloen als je dit ziet? Zie je ook hoe bruin mijn huid lijkt. 


Deze lak blijft moeiteloos 4 dagen zitten. Heel prima voor een lak die dat niet claimt. Hij claimt wel nagelverharder, basecoat, topcoat, salonkleur, groeiverzorging en een prachtige glans te zijn in één lak. Super handig in een maatschappij waar iedereen altijd haast heeft.


Conclusie

Op dit moment mijn favoriete lakje. Love deze tint! Droogt snel en blijft 4 dagen zitten zonder chips, afhankelijk van wat voor werk je doet natuurlijk. Hij is gemakkelijk en vooral snel aan te brengen met het brede afgeronde kwastje. Wel secuur zijn bij het aanbrengen anders lak je een te groot stuk in één strijkje en moet je de lak weer weghalen bij de zijkantjes. Maar dat is dan ook het enige!! Er zit 4,7 ml in en je betaald 10,99 bij  Ici Paris.
Dat lijkt prijzig maar voor een substantie die de meeste manicure stappen onnodig maakt is dat echt niet duur.

Hoe vind je deze kleur?

Liefs,

Klaartje.

1 opmerking: