Follow on Bloglovin

donderdag 5 februari 2015

Chanel les 4 ombres, 226 Tissé Rivoli

Dat Chanel mooie oogschaduw doosjes had wist ik. Maar deze is zooo mooi! Crème, bronsachtig en grijsbruin, echt prachtig.





























Jaren geleden had ik ook een les 4 ombres doosje. Deze zijn vernieuwd en verbeterd maar ik kan me herinneren dat ik het destijds prima oogschaduw vond. Ik kan het niet meer terug halen dus het verschil valt me nu niet meer op. Maar hij zou nu romiger, zachter, gepigmenteerder en makkelijker te blenden zijn. 






























Hij zit in een fluwelen zakje. Ik vind het overbodige luxe. Ik haal het eraf en gebruik het doosje gewoon zoals al mijn andere producten. En het zakje ligt ergens, ik pak het nooit weer.
Het doosje is mooi strak en typisch Chanel. Hij gaat gemakkelijk open en dicht.
Ik neem deze foto's in mijn licht kubus en saila gaat er gezellig in zitten:)


































Prachtige crème, brons, grijsbruine tinten. Met een shimmer in de drie eerste kleuren en de laatste is mat. Ik vind echt alle 4 de kleuren super. je kunt er een hele mooie look mee maken maar ook mono zijn ze goed te gebruiken. Alleen zou ik de donkerste daar niet voor gebruiken. Ik gebruik alleen de twee lichtste mono. Voor deze review heb ik een look gemaakt en alle vier de kleuren gebruikt.















































Ik heb dus het oogschaduw doosje gebruikt en in de binnenste helft van mijn bewegend ooglid heb ik de lichtste kleur aangebracht. Buitenste helft de kleur linksonder in het doosje.
In mijn arcade boog de twee donkerste kleuren en op mijn wenkbrouwbot de lichtste.
wat echt een hele mooie highlighter is!!!

Ik ben heel erg blij met doosje. Ik vind de textuur fijn, de kleuren prachtig, pigmentatie is goed en de kleuren blenden goed. Ik kan deze echt aanraden! Hij kost rond de 45 euro en is verkrijgbaar bij Ici Paris.

Wat zijn jouw favoriete kleuren in combinatie met elkaar?

Liefs,

Klaartje.








1 opmerking: