Follow on Bloglovin

zaterdag 24 januari 2015

Montagne Jeunesse Passion Peel off Masker

Wat maskers betreft gaat mijn voorkeur uit naar sheets en peel off maskers. Ik probeer altijd verschillende soorten uit en vandaag was dat het Passion Peel off masker met granaatappel en passie bloem van Montagne Jeunesse. Dit omdat het dierproefvrij is en betaalbaar.





























Er zitten allerlei rode vruchten in zoals granaatappel en framboos dus het lijkt op de foto's net alsof ik een hele rode huid heb maar dat zijn dus de vruchten! De verpakkingen zijn altijd  leuk van dit merk. Veel kleur en mooie lettertypen.












De teksten zijn in het Engels en in het Frans en heel klein geschreven. het is dat de gebruiksaanwijzing voor zich spreekt. Na het reinigen aanbrengen, 15 tot 20 minuten relaxen en peel off! Mijn ervaring is dat je het er in drie keer af kan trekken. daarna haal ik er nog een watje met wat tonic overheen om de laatste restjes te verwijderen, klaar!





























Dit is voordat ik het masker gebruikt heb. Hier heb ik mijn huid gereinigd.





























Hier heb ik het masker op en het is inmiddels opgedroogd.






























Haha het ziet er creepy uit. Ik zie dat mijn huid wat rode plekjes heeft.





























En dit is Na. Ik zie dat de doorbloeding gestimuleerd is en dat ik wat irritatieplekjes heb. Al met al vind ik het geen verkeerd masker. Ik zou het niet weer kopen omdat hij misschien toch iets te heftig voor mijn huid is. De prijzen liggen rond de 1.50 per maskertje.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn gruwel foto's te zien.

Wat voor soort masker vind jij fijn?

Liefs,

Klaartje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten