Follow on Bloglovin

zondag 28 december 2014

Ziaja Jasmine micellar water

Vanaf het moment dat ik micellair watertjes ontdekte, kan ik niet meer zonder. Wat is dit een handig product! Om gemakkelijk al je make up mee af te halen of even als opfrissertje. Als tonic. Ideaal. Waar ik al eerder van Ziaja het micellar water van de sensitive lijn gebruikte, wilde ik nu het Jasmine micellar water voor de oudere huid proberen. Deze leek mij zachter.































De verpakking is leuk en handig. En van stevig plastic. De inhoud is 200 ml.


Dit watertje bevat o.a Jasmijn olie, provitamine B en Hyaluronic acid. Dit laatste is een vochtbinder dus dit zorgt ervoor dat je vochtgehalte zo min mogelijk uit balance raakt tijdens het reinigen. Het ziet er ook zacht uit door de roze kleur van het flesje. Like it a lot.


Ik haal met twee wattenschijfjes het meeste van de make up weg en ga er daarna met nog twee wattenschijfjes overheen om de laatste restjes weg te halen. Of ik gebruik mijn schuimreiniger of milk voor de diepte reiniging. Mijn huid voelt zacht aan en trekt niet.

Ik was al te spreken over het micellaire water van de sensitive lijn en nu ook over dit schattige roze flesje. Het doet wat het moet doen en op een hele zachte manier! Ik kan hem zeker aanraden. Vooral wanneer je een droge huid hebt. Top weer van Ziaja!
Te koop voor 5.29 euro bij Ziaja focus on skin.

Zijn jullie al bekend met Ziaja?

Liefs,

Klaartje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten