Follow on Bloglovin

maandag 8 december 2014

Clarins Extra Comfort Foundation

Mijn benefit foundation was op en ik zocht een nieuwe. Een vriendin had de extra comfort van Clarins gekocht maar was toch niet tevreden over de kleur en laat deze nou perfect voor mij zijn! En wat ben ik er blij mee. Hij is geweldig! Hij stoot mijn benefit foundation van de eerste plaats. Lees je mee waarom?
































Ik vind het een sport om op jacht te gaan naar de beste foundation. Het heeft zo'n groot effect en kan ook je look verpesten. Dus het is belangrijk om er de tijd voor te nemen de juiste te vinden. Wanneer je een roze ondertoon hebt moet je niet voor een te gele gaan en 
andersom ook niet. Mijn kleur is 107. Deze heeft een wat roze tint en dat houdt het bij mij natuurlijk. De verpakking is rood met witte letters zoals we van Clarins gewend zijn.


Er zit biologische arganolie in, bekend om zijn voedende en beschermende eigenschappen.


Wat ik ook prettig vindt is dat hij factor 15 bevat. Voor het geval dat je vergeet een factor te gebruiken in je dagverzorging. Zo ben je toch beschermt tegen de schadelijke uv straling, vrije radicalen en vervuiling. En dat is wat we allemaal willen natuurlijk. Zoveel mogelijk .



Het is een verzorgende en hydraterende foundation die de huid voedt. Zodat deze comfortabel aanvoelt. Hij werkt tegen huidveroudering. Hij bevat het global Age-Defying complex. Rimpels en lijntjes worden verminderd en de huid krijgt een jeugdige uitstraling.
Het Light-Optimizing+ complex vangt, verspreidt en versterkt de lichtinval en lijntjes en kleine onzuiverheden worden direct optisch vervaagd. Dit zorgt voor een stralend effect.



Wat ben ik blij met deze foundation! Hij brengt heel fijn aan omdat hij zo zacht is en hij dekt erg goed. Terwijl hij er nog natuurlijk uitziet, ookal breng ik hem dik aan. de voedende en hydraterende en beschermende bestanddelen geven mij een fijn gevoel, dat hij meer doet.
Ik kan hem iedereen aanraden. Door de rijkere substantie geeft hij een mooie glow. Je kan hem daarna afpoederen maar ook gewoon zo laten, hij oogt echt heel natuurlijk. Prachtig !

Nu al een favoriet! Beste foundation ever. Wat is jouw favoriete foundation,bb / cc cream?


Liefs,
Klaartje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten