Follow on Bloglovin

dinsdag 5 augustus 2014

The Beautyblog Tag

Het leek me leuk om eens een Tag te doen aangezien ik dit nog niet eerder heb gedaan.
Ik kwam bij BlushingBeauty.NL deze Tag tegen en die leek me leuk. Een aantal vragen over mijn blog en over mijzelf. Veel plezier.

Is je haar stijl of gekruld van zichzelf?

Het is een beetje een combinatie. Bijna alles krult op een paar plukken na die stijl blijven. Met veel kneden met een stylingsproduct willen die plukken ook wel een beetje meekrullen maar wanneer ik dat niet doe blijven ze stijl. Ik vind dit raar en irritant maar ja het zij zo.

Verf je je haar zelf of bij de kapper?

Ik verf het eigenlijk niet. Ik haal soms in de winter een flesje met een soort conditioner van Fuente dat je eigen haarkleur oppept bij de kapper. Voor wat warmte. Een soort haarvriendelijke spoeling/kuur.
In de zomer licht het altijd mooi op en heb ik dat niet nodig.

Draag je altijd make up?

Zeker niet elke dag. Ik vind het leuk om er , als ik make up draag , iets moois van te maken dus ben ik toch wel een half uur bezig. Daar heb ik niet elke dag zin in. Het moet er ook altijd weer af s'avonds. Soms gebruik ik alleen oogschaduw en mascara en soms niets. Maar wanneer ik iets leuks ga doen doe ik altijd the works!

Hoelang ben je met je make up bezig?

Als ik tijd heb en zin dan kan ik er wel een half uur mee bezig zijn. Maar een snelle make up kost me 10 minuten. Dan doe ik alleen mijn ogen.

Wat doe je eerst; je gezicht of je ogen?

Ik begin altijd met primer en foundation en concealer. Mijn gezicht dus. Dan wenkbrauwen, oogschaduw, oogpotlood, mascara. Daarna rouge en bronzer en soms highlighter.

Hoevaak lak je je nagels?

Ik heb periodes waarin ik mijn nagels 2x per week lak en periodes waarin ik ze 1x per 3 weken lak.
Soms vind ik het mooi om ze naturel te houden met alleen een basecoat. De reden waarom ik ook weleens een lakvrije weekje houdt is dat het altijd veel werk is; basecoat, twee laagjes lak, topcoat en laten drogen. En dan na twee dagen al chips hebben:(. Was dat anders dan zou ik het vaker doen! Want ik houd wel van een mooi kleurtje.



Lak jij je teennagels ook in de winter?

Ik lak ze in de winter wel eens maar niet zo vaak als in de zomer. Het voordeel van teennagels lakken is wel dat het er veel langer op blijft zitten en dat ze niet chippen. Dus dan hoef je het ook niet vaak te doen. Ik vind het altijd heel verzorgt staan!

Wat is je favoriete parfum?

Down Town van Calvin Klein! Heerlijke geur.
Ik wilde hem al heel lang hebben maar ik vond hem duur. Tot ik tegen een aanbieding aanliep. Nu is het mijn favoriete geur.

Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?

Na een tijdje namen verzinnen bedacht ik Colors and Creams. Ik wilde in de naam de essentie van mijn blogartikelen benoemen. Colors staat voor make up en Creams voor huidverzorging. Ik was blij dat deze naam nog niet bestond.

Lees je je comments op je artikelen?

Altijd! En ik beantwoord ze ook altijd allemaal.( het zijn er nog niet zoveel;). Ik vind dit heel leuk en waardeer het enorm als iemand de moeite neemt om  een reactie achter te laten.

Dit was het! Ik vond het heel leuk om te doen dus ik zal nog wel eens vaker een Tag doen.

Liefs,

Klaartje.






2 opmerkingen: